Sinu Hambakliinik OÜ hambaraviteenuse osutamise üldtingimused


1. ÜLDSÄTTED


1.1. Käesolevad tingimused reguleerivad Sinu Hambakliinik OÜ (registrikood 17151832, edaspidi Kliinik) ja patsiendi (edaspidi Patsient) vahelisi suhteid tervishoiuteenuse osutamisel.

1.2. Tingimused on osa Kliiniku ja Patsiendi vahelisest ravilepingust ning kehtivad kõigile teenustele, mida Kliinik osutab Patsiendile, välja arvatud juhul, kui pooled on sõnaselgelt kokku leppinud teisiti.

1.3. Teenuste osutamine toimub vastavalt Eesti Vabariigi seadustele, sealhulgas Võlaõigusseadusele, Tervishoiuteenuste korraldamise seadusele, Isikuandmete kaitse seadusele ja Euroopa Liidu andmekaitsemäärusele (GDPR).

2. TERVISHOIUTEENUSE LEPINGU SÕLMIMINE JA NÕUSOLEK


2.1. Ravilepingu sõlmimine toimub raviaja broneerimisel (suuliselt, kirjalikult või digitaalselt) või teenuse kasutamisega Kliinikus kohapeal.

2.2. Patsiendi nõusolek teenuse osutamiseks on eelduseks raviprotseduuride alustamisele. Nõusolek võib olla suuline, kirjalik või e-kirja teel antud.

2.3. Patsiendil on õigus igal ajal keelduda või katkestada ravi, teavitades sellest Kliinikut. Keeldumise korral peab patsient mõistma, et see võib mõjutada ravi tulemust.


3. AJABRONEERING, TÜHISTAMINE JA ILMUMATA JÄTMINE


3.1. Patsiendil on võimalik broneerida raviaeg telefoni, e-posti või kliinikus kohapeal.

3.2. Aja tühistamisest või muutmisest tuleb Kliinikut teavitada vähemalt 24 tundi enne kokkulepitud aega. Hilisemal tühistamisel või ilmumata jätmisel 

on Kliinikul õigus esitada arve vastavalt hinnakirjale.

3.3. Kliinik jätab endale õiguse muuta kokkulepitud aega vältimatutel põhjustel, teavitades sellest patsienti esimesel võimalusel.



4. TERVISHOIUTEENUSTE TASUSTAMINE JA HINNAKIRI


4.1. Kliiniku poolt osutatavad teenused on tasulised ning tasu suurus määratakse kehtiva hinnakirja alusel, mis on patsiendile kättesaadav 

kliinikus ja soovi korral e-posti teel.

4.2. Kliinikul on õigus nõuda teatud juhtudel ettemaksu, eelkõige ortodontiliste, proteeside ja laboriteenustega seotud tööde puhul.

4.3. Kui patsient jätab arve tähtajaks tasumata, on Kliinikul õigus nõuda viivist 0,07% päevas iga tasumata päeva eest.

4.4. Teenust loetakse osutatuks ka juhul, kui patsient ei ilmu kokkulepitud ajaks või katkestab ravi ühepoolselt pärast selle alustamist.


5. POOLTE KOHUSTUSED

5.1. Patsiendi kohustused:


  • Esitada tõene ja täielik info oma tervisliku seisundi, allergiate ja varasemate raviprotseduuride kohta.
  • Järgida raviplaani, suuhügieeni ja arsti juhiseid.
  • Tasuda teenuste eest vastavalt kokkuleppele.
  • Teavitada Kliinikut muutustest kontaktandmetes.
  • Käituda viisakalt ning hoiduda häirivast või ohtlikust käitumisest kliiniku personali või teiste patsientide suhtes.

5.2. Kliiniku kohustused:


  • Osutada teenuseid professionaalselt ja vastavalt kehtivatele erialastele nõuetele.
  • Teavitada patsienti raviprotseduuride olemusest, riskidest ja alternatiividest.
  • Tagada andmete konfidentsiaalsus ja patsiendi privaatsus.
  • Jälgida tööohutuse ja hügieeninõuete täitmist.

6. KLIINIKU ÕIGUS KEELDUDA TEENUSE OSUTAMISEST


Kliinikul on õigus keelduda teenuse osutamisest või katkestada ravi, kui:

  • patsient ei täida korduvate rikkumistega juhiseid või sisekorraeeskirju;
  • patsient on alkoholi-, narko- või ravimijoobes;
  • patsiendil on võlgnevus varasemate teenuste eest;
  • patsiendi tervislik seisund ei võimalda planeeritud ravi turvalist läbiviimist.

7. ISIKUANDMETE KAITSE


7.1. Kliinik töötleb patsiendi isiku- ja terviseandmeid vastavalt Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrusele (EL) 2016/679 (GDPR) ning Eesti isikuandmete kaitse seadusele.

7.2. Isikuandmeid töödeldakse üksnes teenuse osutamiseks ning seadusest tulenevate kohustuste täitmiseks.

7.3. Patsient võib tutvuda oma andmetega ja taotleda nende parandamist, kustutamist või töötlemise piiramist.

8. KAEBUSED JA VASTUTUS


8.1. Kui patsient ei ole teenuse kvaliteediga rahul, on tal õigus esitada kaebus kirjalikult e-posti teel: info@sinuhambakliinik.ee. 

Kaebused lahendatakse võimalusel 10 päeva jooksul.

8.2. Kliinik ei vastuta komplikatsioonide eest, mis tulenevad patsiendi juhiste eiramisest, tervisliku seisundi varjamisest või arsti poolt soovitatud ravi katkestamisest.

8.3. Teenuse osutamine ei tähenda kohustust tagada kindlat tulemust, vaid professionaalset ja heade tavade kohast tegutsemist.

9. LÕPPSÄTTED


9.1. Tingimusi uuendatakse vastavalt vajadusele ning need on kättesaadavad Kliiniku kodulehel ja kohapeal.

9.2. Kõik ravilepingust ja nendest tingimustest tulenevad vaidlused püütakse lahendada esmalt läbirääkimiste teel. Kui see ei õnnestu, 

lahendatakse vaidlus vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.